Setelah menimbang-nimbang, akhirnya aku telah berhenti dari takaful tuttt (yang ini khusus untuk abah aku). Aku tak tahu orang lain, tetapi memang sifat semulajadi aku, aku ingin dihargai.
Ini mungkin terjadi kerana layanan takaful kedua ini tidaklah seperti layanan takaful yang pertama (untuk aku sendiri). Setiap kali ada hari besar contohnya hari guru, aku akan mendapat mesej Selamat Hari Guru, begitu juga jika Hari Raya Puasa. Ini tidak berlaku dengan takaful kedua.
Jadi, aku memberhentikan takaful kedua walaupun sedar aku akan kerugian. Aku tahu aku adalah pelanggan yang harus dihargai.
Penghargaan adalah termasuk di dalam Hirarki Keperluan Maslow, iaitu pada hirarki yang keempat.
Cadangan: semua penjual takaful perlu belajar tentang Hirarki Keperluan Maslow ini ^_^
Cadangan: semua penjual takaful perlu belajar tentang Hirarki Keperluan Maslow ini ^_^
nape kak,, diorang teruk ngat ke
BalasPadamtaklah teruk, tapi at least, samalah layanan dengan takaful pertama :)
BalasPadamhehehhe rin sebenarnya bukan takaful tu heheheh sebenarnya agen dia yg tak mengamalkan etika yg sepatutnya tu yg menyebabkan perbezaan dalam takaful tu. napa tak ambik dkt agen yg sama?
BalasPadam