Ahad, 1 Januari 2017

Hadiah Emas dan Simkad Onexox Untuk Komentator 2016


Hey! Selamat datang 2017, inilah entri pertama pada tahun ini!!

Ok, tengok gambar yang ditepek di atas itu. Jadi, seperti yang dijanjikan dalam entri yang lepas, boleh baca di sini, dan sini, tibalah masa untuk diumumkan pemenangnya.

Tahniah Cik Tom!! Dengan 216 komen. Fuhhh, hebat jari jemari Cik Tom, nih hehe. Emas Public Gold 0.5g edisi terhad menjadi milik anda. Yeah!!

Ok, setelah bermimpi, 6 top komentator pun akan diberi hadiah penghargaan. Ianya berupa Simkad Onexox setiap seorang. Yeah!! Dalamnya dah ada kredit RM5 tau!

Penerima Simkad Onexox:

Sila beri alamat untuk pengeposan ya. Boleh Whatapps 01120982764 atau emel hazreen2008@yahoo.com

Harap semuanya gembira ^___^

p/s: anies, sorry tak pos lagi simkad Onexox hari tuh, kali ini saya pos sekali 2 Simkad Onexox ya. Nanti anies emel, atau whatapps alamat.

Ok, berakhir sudah 2016 kita. Terima kasih atas sokongan anda semua. Jangan lupa meninggalkan jejak di sini ya. 


Erkkk, esok sekolah. Lagu kat bawah ini sesuai sangat:


Bye!

22 ulasan:

  1. Bc entry ni br tingat aduiii

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah... Berjaya jgk menang goldbar limited edition..hihi..
    Terima kasih banyak cikgu.. Nanti ciktom whatsapp details untuk pos...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah tahniah cik tom ;)

      Padam
  3. Untung benar cik tom nih...dapat emas ..

    BalasPadam
  4. Awal tahun ni agak busy jgk..tp insyaAllah luangkan masa blogwalking blog kawan2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. fuhhh awal tahun memang busy giler huhu

      Padam
    2. kan,,,cikgu lagi la busy..nak handle student..xpe kalau lmbt pos..ciktom faham..

      Padam
  5. Nak gosok gosok mata kejap.... Aduhhh... Betul ke nama ku di situ???

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul lah SS, tak tipu tau hehe

      Padam
  6. Hadoi... Macam tahu tahu je SS memang nak cari sim card... Gelak sensorang... Ha ha ha...

    BalasPadam
  7. Esok SS email... Pakai hendpon kecik bebeno...

    BalasPadam
    Balasan
    1. handphone kecik ke, jari beso?? hehe

      Padam
  8. Tahniah pada semua... Tahniah cik tom tom
    bak... Ehhh... Terlebih... He he he...

    BalasPadam
  9. Eh! Eh! Ada nama saya di situ! Nanti saya WA ni.

    Sorrylah lambat datang. Saya ni pun baru aje keluar dari pertapaan yang lama!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...