Sabtu, 31 Disember 2016

Selamat Tinggal 2016

Image result for 2017
Sorry korang, lama tidak mencatat apa-apa kat sini. Sebab sibuk. Okeh, itu alasan biasa. Huhu

Hurmm, sebenarnya bukan alasan itu pun, lebih kepada mood yang tak menentu, nak-nak lagi bila menjelang tahun 2017 niMungkin ini akan menjadi artikel terakhir di tahun ini. Wallahualam.

So, macam mana dengan tahun 2016 korang? Mesti berwarna-warnikan? Mestilah ada suka dan duka. Takkan suka je memanjang, ye tak?

Semuanya ada ups and downs. Ada turun dan naiknya. Tulis blog ini pun sama. Kadang-kadang datang anginnya, mencurah-curah idea. Kadang-kadang, tepu, beku kepala hotak haha!!

Selama bercuti dari menulis ini pun ada orang datang membaca ye. Macam tak percaya je ahaks!! Iyelah kan, blog ini bukanlah blog retis gitu. Terima kasih banyak-banyak! 

Semoga artikel-artikel sebelum-sebelum ini memberi manfaat kepada korang. Kalau korang suka baca Alhamdulillah. Kalau korang menyampah pun Alhamdulillah jugak. Tiada orang yang sempurna.

Terima kasih atas komen-komen yang datang meninggalkan jejak kasih hehe. Maaf kalau ada komen yang tak berbalas, mungkin terlepas pandang.

Tahun depan, In Syaa Allah, kalau korang nak buat giveaway atau yang seumpama dengannya, saya akan pertimbangkan untuk menaja hadiah.

So, guys, wish you all the best! May Allah bless us all!!

7 ulasan:

  1. selamat tggl 2016 selamat dtg 2017

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah ciktom tgok mmg banyak artikel cikgu bermanfaat..berilmiah..
    selamat tinggal 2016 dan selamat datang tahun 2017..

    BalasPadam
  3. Selamat tahun baru 2017... Baru sempat nak terjah sini... Adehhh... Nak beri alasan busy boleh! Ha ha ha...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...