Selasa, 11 Disember 2018

Lama Menyepi

Image result for quiet

Assalamualaikum dan hai!

Wow!! Hampir 5 bulan saya tidak menulis sebarang artikel. Sorry guys!

Saya rasa, kali ini saya telah terkena penyakit malas nak update blog yang teruk. Mungkin ini adalah fasa biasa yang dilalui oleh seorang blogger, kot. 

Berbulan-bulan lamanya, saya sekadar log in dan membaca komen-komen korang. Namun, nak taip tu, memang tak sampai.

Sehinggakan, pada satu tahap, saya rasa nak tutup sahaja blog ini. 8 tahun dah blog ni, kalau tutup, memang sedih, weh!!

Tak tahulah kenapa, malam ini rasa nak taip pulak

Dan, kalau korang nak tahu, blog ini pulak buat hal tadi.

Blog ini tiba-tiba sahaja telah bertukar passwordnya, dan kejadian itu telah membuatkan "berhenti sekejap jantung den!!" Haha!!

Terima kasih kepada korang yang masih sudi meninggalkan komen di blog ini, walaupun blog ini sunyi selama hampir 5 bulan.

Sayang korang!!

p/s: selalunya pada akhir tahun, saya akan buat penambahbaikan pada blog saya. kalau korang ada sebarang cadangan, boleh tulis di ruangan komen ya. 

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. alhamdulillah, sihat...terima kasih singgah di sini sis!!

      Padam
  2. hi.. content blog menarik.. lets blogwalking and click iklan..done follow u.. follow me back.. http://acuyuhan.blogspot.com/ thanks

    BalasPadam
  3. Oh! Mrs. A pun ada jugak penyakit tu.
    Keep blogging ya

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...