Khamis, 13 Disember 2018

Beli Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up Dari Cinta Alami Store

Assalamualaikum dan Hai!!

Taraa, muncul artikel kedua dalam bulan ini! Haha!

Hari ini saya nak kongsikan tentang pembelian Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up dari Cinta Alami Store.

Saya dah lama nak beli produk Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up, berikutan banyak manfaatnya kepada tubuh badan, dan seperti selalunya,  saya asyik bertangguh sahaja.

Boleh sahaja nak beli terus dari laman web https://www.aafiyat2u.com/ tapi, saya ini suka bertanya dan nak kan jawapan. So, saya rasa baik beli melalui agen.

Saya cari di Instagram. Terjumpa dengan https://www.instagram.com/olivehouse.minyakzaitun/?hl=en . Ok, sesi Whatsapp pun bermula. Dari Bulan September ber Whatsapp, Bulan Disember baru beli haha!! 

Kenapa pilih Cinta Alami Store untuk membeli Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up? Salah satunya sebab kedai ini aktif di Instagram. Dan juga, menjawab soalan saya di Whatsapp. Dua ini adalah kriteria paling penting.

So, saya bank in duit pada 10 Disember 2018. Tak lama selepas itu saya dapat tracking number. Dan taraaa, esoknya 11 Disember 2018, barang saya dah sampai! Yeahhh!!

Jom tengok keadaan Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up!


Olivie Plus 30x, Olivie Power Up, Cinta Alami Store, minyak zaitun, makananan sunnah

Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up saya dibalut dengan kemas oleh Cinta Alami Store!

Olivie Plus 30x, Olivie Power Up, Cinta Alami Store, makanan sunnah, minyak zaitun

Bubble Wrap yang padat dan tak kedekut! (Setiap item ada bubble wrap!)

Olivie Plus 30x, Olivie Power Up, Cinta Alami Store, makanan sunnah, minyak zaitun

Ok, ini yang paling best. Saya hanya order item Ultra Pop Kombo yang mengandungi Olivie Plus 30x dan Olivie Power Up, tapi pihak Cinta Alami Store beri saya ubat gigi Olive House dan juga Kalendar 2019!! Yeahhh!!

Memang terbaiklah kedai Cinta Alami Store ini. 

Korang boleh cuba beli dari kedai ini ya.

p/s: Saya bukan agen Olive House dan juga bukan sebahagian daripada Cinta Alami Store

4 ulasan:

  1. boleh sy tau apa khasiatnya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. olivie plus 30x tu dapat membantu mencegah penyakit seperti jantung, kencing manis, kolestrol, darah tinggi, kanser, strok dan penyakit kronik yang lain. Olivie Power Up pulak sesuai untuk mencegah kanser, anti penuaan dan menurunkan paras kolestrol yang tidak baik.

      Padam
  2. Mrs. A pun nak tahu juga untuk apa ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. olivie plus 30x tu dapat membantu mencegah penyakit seperti jantung, kencing manis, kolestrol, darah tinggi, kanser, strok dan penyakit kronik yang lain. Olivie Power Up pulak sesuai untuk mencegah kanser, anti penuaan dan menurunkan paras kolestrol yang tidak baik.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...