Jumaat, 9 Februari 2018

Borang Penilaian Program Sekolah

Image result for penilaian

Assalamualaikum, hai!

Wow!! Sekejap saja dah masuk bulan Febuari 2018.

Alhamdulillah.

Saya dah lama nak kongsikan bahan-bahan yang saya ada dengan korang semua.

Bahannya tak lah sehebat mana, tapi saya harap dapatlah membantu korang serba sedikit.

Ok, hari ini, saya nak kongsikan borang penilaian program sekolah yang saya buat untuk sekolah saya. Korang boleh lah edit ikut kesesuaian ya.

Korang boleh klik kat sini untuk memuat turun borang penilaian program sekolah.

Apa pendapat korang tentang borang penilaian program sekolah itu?

Terima kasih pada www.padinrose.com yang telah membuat tutorial cara meletakkan link download di blog. 

Korang boleh klik sini untuk baca tutorial tersebut.

5 ulasan:

  1. bagus juga ada borang penilaian nih.. boleh tahu mana program yang kita nampak berkesan, yang kurang berkesan.. apa yang kita rasa perlu diperbaiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, dapatlah tahu ok ke tak sesuatu program itu

      Padam
  2. berita baik utk parents ni!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...