Rabu, 10 Januari 2018

Biarkan Si Luncai Dengan Labu-Labunya


Image result for shut up and fuck off

Assalamualaikum, hai korang!

Kelakarkan, orang yang tak tahu sangat pasal kita, dialah yang paling banyak bercakap (pasal kita).

Saya macam "wow, korang ada banyak masa bercakap pasal aku, dan serius aku takde masa pun fikir pasal korang"

Wow!! femes sehhh.

Orang-orang yang macam ini, saya biarkan sahaja. Buang masa layan orang-orang macam ini. 

Saya berada dalam liga saya sendiri.

Biarkan si luncai dengan labu-labunya.

p/s: masa ni dimanakah dosa pahala kita? takkan ingat syurga masa Ramadhan jer??

p/s: kalau korang, korang buat apa?

9 ulasan:

  1. kalau sis JM buat tak dulik..di akhirat nanti korang tanggung laaa..tu jek

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha, masuk telinga kanan, keluar telinga kiri ye tak?? hehe

      Padam
  2. org macam ni xambil pusing sbb mereka takkan berjaya

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang tak nak ambik pusing, tapi serba sedikit terkesan jugak huhu

      Padam
    2. biasa lah org nk down ni lg byk dr nk tgk kita berjaya

      Padam
  3. sebab tuh kalau boleh kitatak payah nak ambil pusing pun pasal mendalah nih.. buat keje macam biasa

    BalasPadam
  4. jenis saya buat tak tahu jer
    janji saya gembira aman tenteram
    hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. yep, gembira tu sangat penting!

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...