Sabtu, 29 Julai 2017

Emas Public Gold Sebagai Hadiah Hari Guru 2017

Siti Hazreen
Authorised Dealer Public Gold
PG00056447
0112 098 2764

Assalamualaikum, hai semua.

Sekejap je dah hujung bulan. 

Dah ada berapa gram emas?

Hehe saja tanya.

Ok, lah. Hari ini cerita pasal Hari Guru yang lalu.

Ni kira entri peram lah ni. Adoooiii!!

Alhamdulillah, sudah 2 tahun berturut-turut, saya tak payah pening-pening fikirkan hadiah apa untuk diberikan kepada cikgu. (Semua cikgu akan cabut nama cikgu lain sebagai si penerima hadiah pada Majlis Hari Guru).

Alhamdullillah masa Sambutan Hari Guru 2016, tuah Ustazah Muzaida untuk memiliki emas Public Gold 0.5g edisi terhad Hari Raya 2016.

Hendak tengok macam mana rupanya? boleh klik sini.

Pada Hari Guru 2017, Cikgu Fatin pulak memiliki emas Public Gold 0.5g edisi bersama Public Gold dan Pos Malaysia.


Hendak tengok koleksi emas Public Gold bersama Pos Malaysia yang saya miliki? Sila klik sini.

Masa saya beli emas 0.5g edisi terhad Hari Raya 2016:
  • Harganya RM105 melalui GAP.
  • Jika beli secara retail RM120
  • Sekarang RM150 tapi dah tak dikeluarkan lagi.
Masa saya beli emas 0.5g edisi bersama Public Gold dan Pos Malaysia:
  • Harganya RM115
  • Sekarang RM150 (hanya boleh dibeli di Pejabat Pos Arrahnu sahaja).
Saya yakin, hadiah emas ini walaupun kecil, nilainya sentiasa akan naik.

Dan, saya juga yakin, si penerima akan senyum sampai ke telinga hehe.

Korang doakan lah saya murah rezeki melimpah ruah. Amin.

Hendak tanya pasal emas Public Gold? Jom whatapps saya ya!


Siti Hazreen
Authorised Dealer Public Gold
PG00056447
0112 098 2764

7 ulasan:

  1. Emas adalah hadiah yang amat bernilai sekali

    BalasPadam
  2. wow dapat emas.. lain dari yang lain ni

    BalasPadam
  3. wah best hadiah cikgu2 yg bertuah..
    thanks smpi skang ciktom senyum lebar tgok hadiah golbar dari cikgu.. :)

    alhamdulillah setakat ni dlm akaun gap ada 13g lepas tolak yg pernah keluar..

    BalasPadam
  4. Wah besynya... Tahniah puan..

    BalasPadam
  5. senyum lebar, best gitu rasanya kan... saya dapat duit raya public gold :)hehe

    BalasPadam
  6. melompat bintang cikgu2 kalu dpt ni ;-)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...