Selasa, 23 Ogos 2016

Cek HSBC dari Celcom Buat Kali Ke-2



cek, hsbc, celcom


Ok, saya dapat cek HSBC lagi, yeahhh!! 

Ini adalah cek kali ke-2 daripada Celcom.

Sama seperti cek sebelum ini, ia adalah mungkin pemulangan wang lebihan bayaran ke atas talian broadband saya.

Tiba-tiba rasa sayang pulak kat Celcom.

Walaupun jumlahnya tak banyak, tapi cukup beli 1 bucket KFC terima kasih kerana memulangkan bakinya ^__^

9 ulasan:

  1. sy nk kepsi!! hahahaha

    BalasPadam
  2. alhamdulillah rezeki...saya tak keluarkan lagi 3 tahun sudah dah selamat kalai ini biar ribu sikit heee..puas hati kalau kelaur banyak hee...

    BalasPadam
  3. anies: haha mehla datang sini ;)

    BalasPadam
  4. suri: alhamdulillah, syukur

    BalasPadam
  5. Huhu..bagus la.. ada duit lebih diorang bagi balik ekk... mau tak sayang...haha

    BalasPadam
  6. seronok benor kalau dapat cek kan..tak pernah lagi dpt cek dari celcom sebab lebih bayar..tertunggak sebab lupa bayar tu selalu..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul, saya pun tak sangka cik tom hehe

      Padam
  7. boleh beli kfc pun dah best tu..dah lama rs xgi makan kfc..blh gi weekend ni..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha makan memang best cik tom

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...