Jumaat, 2 Mac 2018

Cenderahati Untuk Top Komentator Tahun 2017


Assalamualaikum dan hai!

Sebenarnya, dah lama nak tulis pasal ini, tapi asyik bertangguh saja huhu.

Sebagai penghargaan kepada mereka yang banyak meninggalkan jejak di dalam blog saya ini, saya ingin menghadiahkan cenderahati istimewa kepada korang semua.

Siapa mereka yang bertuah itu??

Jeng 

Jeng 

Jeng


Tahniah!!

Semua penama di atas, sila hubungi saya untuk tujuan penghantaran cenderahati ya.

Cenderahati tidak seberapa, harap korang sudi terima hehe.

Hubungi saya: 

azrinaz_azrinaz@yahoo.com

Rajin-rajinlah tinggalkan jejak di sini. 

Tahun 2018 juga akan ada hadiah ya. Insyaa allah. Hadiah apa? TUNGGU hehe...

2 ulasan:

  1. sob sob sob
    saya tak ada

    BalasPadam
  2. eh ehhhh termasuk jugak ke hahah.. baru ada masa nk masuk baca blog ct ni. nanti nina email ye

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...