Selasa, 27 November 2012

Iklan Pengambilan Sekolah Pertukangan Perantis Tentera Darat 2013


Berikutan banyaknya pertanyaan di dalam post sebelum ini, hari ini berusaha untuk menghubungi pihak yang bertanggungjawab tentang pengambilan bagi tahun 2013. Butiran adalah seperti yang berikut:



  • Iklan akan dikeluarkan pada 12 & 13 Januari 2013 di surat khabar dan internet
  • Pemilihan awal adalah pada 16,17 dan 18 Januari 2013
  • Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi 03-21753175 (En. Amir)
Harap, terjawablah soalan ye ;)

24 ulasan:

  1. apa syarat kemasukan ke sekolah diatas?
    adakah yuran akan dikenakan?

    BalasPadam
  2. kak ida - rujuk pada iklan nanti ya kak ;)

    BalasPadam
  3. temuduga akan diadakan dimana??apa keprluan kemasukan sekolah ini??

    BalasPadam
  4. temuduga akan diadakan dimana??syarat kemasukan sekolah ini??

    BalasPadam
  5. nick nort - sila rujuk iklan nanti ye ;)

    BalasPadam
  6. iklan tue ade kat surat khabar ape ek?plezz jwab

    BalasPadam
  7. Comfirm ke 16hb....nk mohon cuti ni.
    Cal en. Amir x jwab la plak......

    BalasPadam
  8. saya nak masuk. Tapi bagaimana nak dpt kan borang di dlm internet or surat khbar? Kalau surat khabar,teros pos ke sekolah berikut eh?

    BalasPadam
  9. tak ada pon dlm surat khabar?

    BalasPadam
  10. ape lawan weeb dekat internet ??

    BalasPadam
  11. nor aishah ahmad13 Januari, 2013

    saya dah semak akhbar utama padsa 12 & 13 januari 2013. tetapi tiada iklan tersebut. bilakah tarikh iklan akan keluar? ini kerana anak saya berminat untuk mengikutinya. tqvm...

    BalasPadam
  12. saya juga telah semak akhbar 12hb dan 13hb, iklan tersebut tiada pada tarikh tersebut. Saya pun tak pasti mengapa.

    BalasPadam
  13. pengambilan itu buat dimana ye....??

    BalasPadam
  14. abis macam mane nak twu iklan tu kelua ?? sye call encik amir tak dapat pon byak kali sye call die tpi tak angkat ? Ape die punye laman web sye nak twu ?

    BalasPadam
  15. laman web internet tue ape ek

    BalasPadam
  16. salam.betul ke tarikh 16,17,18 januari adalah tarikh temuduga SPPTD 2013? tiada iklan dalam akhbar pon.sila bantu saya.Amat penting info ini utk saya.

    BalasPadam
  17. sume surat khabar sy tgk. tapi xde pun iklan yag dinyatakan......

    BalasPadam
  18. sila berhubung terus ye...No. Telefon: 03-21753000 sambungan 3175 atau 3178

    BalasPadam
  19. Pemberi Maklumat16 Januari, 2013

    Assalamualaikum & Selamat Sejahtera. Dimaklumkan pemilihan awal bagi pengambilan tahun 2013 Sekolah Pertukangan Perantis Tentera Darat ditangguhkan sementara waktu dan tarikh sebenar akan dimaklumkan melalui surat khabar utama atau laman web http://army.mod.gov.my/ untuk maklumat yang lebih sahih. Mohon Tuan/Puan abaikan tarikh-tarikh yang telah dikhabarkan kerana ia bukan dari sumber yang mempunyai maklumat sah. Mohon rujuk kepada laman web Tentera Darat yang telah disediakan bagi mengelakkan berlakunya salah faham. Terima kasih.

    BalasPadam
  20. nor aishah ahmad16 Januari, 2013

    saya berharap ada intake utk tahun ini dan tahun-tahun seterusnya. kerana ia bagus untuk generasi akan datang.

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama30 Julai, 2014

    Saya sekarang tingkatan 4,saya sebenarnya terlepas pengambilan spptd adakah saya dapat memohon lagi...........

    BalasPadam
  22. Pengambilan untuk thn 2015 macam pulak

    BalasPadam
  23. Info pengambilan utk thn 2015 mcm mane pulak ....klaw ade info bagitau ye

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...