Jumaat, 22 Julai 2011

Kursus Direct Admin dan Joomla

            Aku telah diberi peluang mengikuti kursus Direct Admin dan Joomla pada 13-15 Julai 2011 di BTPN, Port Dickson. Kedua-dua nya benda yang aku tak pernah dengar sebelum ini. Pengetahuan = 0.

            Aku tak tahu pun rupanya kalau setiap laman web itu ada hosting haha. So, kalau tak silap aku, Direct Admin ni adalah hosting bagi web Joomla.

            Joomla ni pun aku tak pernah dengar sebelum ni. Joomla ni adalah percuma tau. Versi yang baru ialah Joomla 1.6. Memang pening kepala mula-mula tu, nasib baiklah penceramahnya banyak bersabar haha.

            Memang best rupanya buat laman web ni, tapi perlukan kesabaran yang tinggi dan masa...hemmm, tak tahulah bila agaknya laman web sekolah dapat disiapkan...tapi aku akan cuba =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...