Jumaat, 17 Jun 2016

Bahaya: CJ WOWShop dan Go Shop

CJ WOW Shop


GO SHOP

Ingat tak masa dulukala, ada Smart Shop? Tapi rancangan tu tak sepopular macam CJ WOWShop dan Go Shop. Saya pasti, semua orang pernah tengok logo di atas. Begitu popular di TV sekarang ni.

Tidak dinafikan sekiranya tiada apa yang nak ditonton di TV, saya akan menonton Go Shop. Tak beli pun, cuma suka tengok gelagat pengacara yang petah menjual barang.

Barang pertama yang saya beli ialah seterika di Go Shop.
go shop, steam q, iron, seterika

Seperti orang lain juga, saya pun suka membeli barangan yang sebegini. Akhirnya, saya tewas juga melihat kecanggihan seterika ini.

Tapi, indah khabar dari rupa. Seterika ini tidaklah seperti yang dilihat di TV ye. Tak pastilah kalau seterika saya sahaja, orang lain punya sama canggih dengan TV.

Maksud saya, seterika ini macam seterika biasa kita itu je. Cuma, kelebihannya, ia senang nak di bawa ke mana-mana.

Barang ke-2 yang saya beli dari Go Shop ialah:
kloken spin mop set, mop, go shop
Kloken Spin Mop Set

Ini ialah idaman mak saya. So, saya pun belilah. Balik masa cuti hari tu, mak kata dia suka sangat mop ni. Alhamdulillah. Saya pun tengok macam senang je mak guna. 

Dalam hati saya, "nasib baik mak suka, kalau tak naya aku kena beli lain huhu"

Sehari sebelum balik cuti sekolah hari tu, abah ada telefon, menyampaikan hasrat mak yang nak kan periuk baru. Aku pun jawab, "ok nanti kita tengok ye"

Sampai-sampai kat rumah je, mak cakap:
"Kak, aku nak periuk kat WOWShop"

Saya: WOWShop?

Mak: Alaa, macam Go Shop tu. Ko tak tengok ke? Dia kat TV3, NTV7, TV9

Saya: Pernah dengar, tapi tak pernah tengok.

Mak: Ha, nanti keluar iklan, aku panggil ko. Bagus kak periuk tu.

Muka mak sangat teruja ok. 

Setelah menunggu beberapa hari, iklan periuk tak keluar pun. 

Saya: Mak, ntah-ntah stok dah habis tak haha!

Mak: Eh, mana boleh habis!

Akhirnya hari Rabu, keluarlah iklan periuk idaman mak!


PN Ceramic Pot, wow shop,
PN Ceramic Pot

Terkesima aku tengok harganya! RM499 ok! Gulp Gulp. Berpeluh!

Mak:
Ko belilah periuk ni kak, semangat sikit aku nak masak. 

Saya: 
Iye mak, kita beli ye. Jangan mak tak guna pulak!

Kalau takde apa-apa rancangan yang nak ditonton, kami memang menonton WOWShop dan Go Shop ni

Nak dijadikan cerita, mak terpandang satu barangan kat WOWShop, terus mak kata:

"kak, lepas beli periuk, ko beli ni plak ek? 

Saya tak ingat apakah barang yang mak nak. Amboi! Dia dah letak dalam wishlist! Ya Allah!

Serius, lepas kejadian itu, takde nya aku nak tonton WOWShop ke Go Shop ke, depan mak. Serius bahaya bahaya!!

p/s: Siapa yang dah pernah beli barang kat WOWShop? ok tak

p/s: Siapa yang dah beli periuk PN Ceramic Pot, kasi review sket boleh? 

97 ulasan:

  1. Nasib baik saya lom tergoda dengan hos cjwowshop dan goshop nie lagi.. huhu

    BalasPadam
  2. Teringin nk bli tp pendam je bkn xde duit tp tkt xgn haha

    BalasPadam
  3. afif: alhamdulillah hehe ;)
    anies: betul! saya pun takut dah beli tak guna, memang hangin lah jawabnya

    BalasPadam
  4. kalau tengok di FB, ramai juga yang up post barang yang dibeli tidak seperti apa yang ada dalam TV.

    BalasPadam
  5. haha dah lama tak tengok tv. jadi tak tau pun ada rancangan tv mcm ni

    BalasPadam
  6. manusia mudah terpengaruh apabila dah mampu..kalau belum mampu pasti gigit jari punya

    BalasPadam
  7. apdm: oh yeke
    uncle: haha uncle busy sokmo ;)
    mrhanafi:betul tu!

    BalasPadam
  8. basib tak tergoda beli brg ni kt TV3 pun ada kan..
    tgk dgn harga rasa syg nk beli.


    jemput join GA :)

    http://ciksukataip.blogspot.my/2016/06/kad-raya-ga-by-nina_22.html

    BalasPadam
  9. nina: haha nasib tak tergoda ;)

    BalasPadam
  10. hehe..tgk gambar jer mmg sure akan beli..tu belum tgk celoteh penjual goshop/wowshopp...kompom tergoda..
    kalo nak selamat, tukar channel lain.hehehe

    BalasPadam
  11. Entri yang menarik...saya temui laman web ini dari forum luar. hebat cerita perkongsian & pengalaman. saya akan mengesyorkan laman web ini untuk kawan-kawan saya di luar sana.

    BalasPadam
  12. azlan: haha betul tu ;)
    design: terima kasih ;)

    BalasPadam
  13. memang bahaya go shop ni. ritu pernah juga tepon, nasib baik dia tak jawab call. hahah

    BalasPadam
  14. Wowshop tak pernah tengoklah tapi Go Shop tu rajin juga buat saya terpegun depan TV. Saya ada juga berangan nak beli steam iron tu tapi tak best yerk. Taknaklah then buang duit!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tergoda dgn rancangan cj wow shop..pandai diaorang promote..sy pon beli iron stim..hasil dia sgt menyenangkan saya buang duit..hampeh je iron tu..rugi duit beli..
      X percaya dah cj wow shop tu..

      Padam
  15. raihanah: haha, nasib baik, kalau tak terbang duitnya ;)

    mummy: iron tu beli yang lainlah mummy ;)

    BalasPadam
  16. Ada beli handheld steam lebih kurang bentuknya tetapi kurang berkesan.

    BalasPadam
  17. Tak tengok tv. Tak tau pun tapi konsep macam tu macam smatshop dulu dulu kot. Sayang duit nak beli periuk macam tu. I won't buy hu hu.

    BalasPadam
  18. Betul tu, seriously mmg bahaya tengok GoShop & WowShop ni sbb semua nmpk menarik. Setakat ni dah pernah beli bbrp benda dr both shops, Alhamdulillah x mslh. Bln lepas rasa nak beli periuk dr WowShop tp bila baca mixed review, x berani pulak.

    BalasPadam
  19. ingat nak beli barang kat go shop. tapi kena buat research dulu

    BalasPadam
  20. Kalau sampai boleh buat orang rasa berminat nak beli, kira memang power betul la rancangan ni

    BalasPadam
  21. akubiomed: saya punya iron pun sama, kurang berkesan
    sis rahimah: mak saya yang berkenan sangat ;)
    sis raihanah: salam jumaat
    uncle: memang sabar je nih hehe
    zurainny:ntahlah, mak saya dah berkenan, sy turutkan je...
    nik: mmg kena wat research
    sabree: mmg power, sebab tu sy tak tgk lagi dah haha!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy pn terkene, bila iron pakaian x hilang pn kedut

      Padam
    2. Sy pn terkene, bila iron pakaian x hilang pn kedut

      Padam
  22. jDi rambang mata jadinya..:P

    BalasPadam
  23. Sy dah beli dah, umm mmg betul semngat jew lebih tapi display only lah jwb nyew... Pape pon not bad laa 5hri dah smpai brg nyew oke lah tu

    BalasPadam
  24. haha...baru ja tgk cjwow shop nk beli hp alcatel.tgk comment ni smua jdi tkut plak nk beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. beli beli jangan tak beli ;)

      Padam
    2. eh yg ayah ciktom berkenan tu hp alcatel la...ada review okay x ek hp tue..ktorang adik beradik plan nak beli utk mak ayah as gift..tapi risau jgk display je hebat dr real dpt..

      Padam
    3. wah bagusnya, beli hadiah untuk ayah...sweet sangat ;)

      Padam
  25. kalau dah buat pesanan boleh ke nak cancel balik sbb menyesal??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xpasti...cuba call, bincang ;)

      Padam
    2. Boleh call balik dia...then bgtaw nk cancel

      Padam
  26. memang bahay sangat goshop dan wowshop ni...
    cikguuu..ciktom pun first beli barang goshop tu iron steam tu..tgok penjual tu bt review bukan main lagi..bila beli..tgok2 biasa je & pendapat ct tak berbaloi dgn harga RM199. tapi beli sebab emak teringin sangat..hehe...

    yg wowshop tu ayah ciktom beli set periuk diamond harga rm299 hadiah kawin kat ciktom..xlama lepas ayh beli lagi mom wowshop..ura2 minggu lepas..berkenan hp woshop plk...

    adoi...kesimpulan mmg bahayaaaa....
    hahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. iron tu tak hebat mana pun huh!
      kan, sangat bahaya hehe

      Padam
    2. memang..beza sgt display dengan yg dapat...
      esok ciktom kena call wowshop..ayah berkenan jgk hp wowshop tu..kitorang berpakat adik beradik nak beli 2 bijik hadiah untuk emak ayah..harap2 la hpnya bagus macam display..pujuk ayah nak beli hp lain..tapi beria jgk dia nak yg wowshop..layankan jelah..huhu...

      Padam
    3. Saya pun dh cuba pujuk mak beli periuk lain, tapi dia nak jugak periuk tu, in syaa aallah kalau ada masa nanti sy review periuk tu

      Padam
    4. biasalah kalau dah berkenan kan..bagi sejuta barang yg lain pun tak nak..hehe

      baik..nanti ciktom tunggu reviewnya...alhamdulillah hp alcatel pixi 4 tu pun dh selamat smpi kat tangan mak ayah ciktom di kampung..tapi diorang x familiar lagi nak guna hp touch screen..haha

      Padam
    5. wah, nanti boleh lah cik tom review hp alcatel tu ye ;)

      Padam
  27. Hahhhahhaa.... inagtkan apa yang bahayanya tadi title suspen.
    Mujurlah LAZADA dan ZALORA kat website

    BalasPadam
  28. husband dh pesan kalau tak pakai jangan beli...

    BalasPadam
  29. so far saya beli barang dr go shop sangat berpuashati, sebelum beli saya akan baca review pembeli terdahulu. tapi mcm sterika tu mmg best selain ringan senang sangat nak guna. tp barang2 elektrik yg jenama dia saya tak familiar saya tak beli

    BalasPadam
  30. Tanpa Nama01 Mei, 2017

    Jurujual yg nk promosi periok belanga buat masakan tu biarlah berpakaian elok sikit mcm org melayu...tak payah nk pakai yg nmpk ketiaklah..geli tengok....mcm jurujual di chanel 303 pulak....

    BalasPadam
  31. Tanpa Nama12 Mei, 2017

    Penah masuk kedai brg borong china..dh byk kedai mcm ni sekarang..ada ja iron jenis mcm ni..x sampai rm50 pun..rasa lebih kurang saja dgn di wow n gosh tu..

    BalasPadam
  32. salam..ok ke kloken spin mop set ni..dah brp lama guna ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumussalam, mak saya cakap ok (nampak berseri2 je muka mak masa guna)

      umur mop tu belum cukup setahun, maybe 8/9 bulan

      Padam
    2. Tanpa Nama08 Jun, 2017

      Hajat hati nk beli iron ajaib katanye blh selesai problem utk iron bju dng mudah so xjdi lah klu xrugi ye hehe tq share info ni

      Padam
  33. Tanpa Nama04 Julai, 2017

    Hahaha adoiii sama kes dgn mak sy lah..bezanya dia ada duit sndri sbb abg mmg masukkan duit seribu sbulan dlm akaun mak 😂😂😂 ade je yg brkenan, dia terus call utk order..

    BalasPadam
  34. Di pendekan cerita
    Xpayah beli iron di cj wow shop tu.
    Iklan bukan main lagi..sekali beli hampeh

    BalasPadam
  35. terjumpa blog ni pon sbb dok cari website cj wowshop tu. tiba2 mak dok panggil2 suruh tgk tv, rupa2nya dah tergoda dgn salah satu produk..skrg dlm dilema nak beli kat wowshop ke nak cari kat website lain? haha

    BalasPadam
  36. Steam king indah khabar dari rupa. Tak boleh berfungsi seperti yang di'lakunkan' dalam iklan wow shop. Menyesal beli. Berfungsi seperti strika biasa. Steam tak keluar dan air tak panas pun. Ini penipuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeke baru nak beli.. Xjadi lah

      Padam
    2. Memang betul steam iron tk panas pun.Penipu phuiii

      Padam
  37. Sy pun ,,,dh beli benda steam king ,,,tu guna 2kali ,,,air tiris,,,bocor,,, skrg trus xguna,,,,rugi beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasanya kite bole call complain kan produk dia org klu x ok

      Padam
  38. Saya beli strom dapur gas
    Lepas 14 bulan guna kaca dapur tu meletup mujur takde org masa kat dapur.
    Mak saya cuma panaskan ayam masak merah dan ke depan kejap dan dgr bunyi meletup. Mujur tak terbakar rumah.
    Buat aduan kat goshop mrk buat dono aje. Sakit hati.......

    BalasPadam
  39. Hi semua...
    I kena tipu kaw2 dgn ikan tipu itu. Beli mugen infra stove rm199 March 2017. Barang sampai kat pintu buka check rejected. Suruh ambil penghantar dia. Dia beritahu no authorised kena call cj wow shop. Panggil cj wow shop. Dia suruh call supplier kat Sban. Nasib kat sban dan bukan kat German.
    Supplier hantar video clip utk guna dapur.
    I dah tired dgn all this shits bcz nno.stove utk masak.
    Dtg dia ambil selepas 7hAri. Thn hantar baru dlm 7hari lagi. Dapur kedua pun rejected. No fire.
    Dtg poslaju ambil dlm 3hari. Thats all sampai sekrg i dah penat minta duit refund i ....1 sen pum tak ada tapi cerita yg cek dah masuk bulan2 tapi duit no. Baru2 ini i dah fed up i shouted...
    Dia beritahu runner dah hantar cek akan clear tapi masih belum.
    Call balik tanya alamat cust.scust.service replied Oh no itu rahsia.
    Bloody fuckers
    So many wayz to earn money why cheat the public to earn cheap money.
    For bastards.

    BalasPadam
  40. Saya pun dah beli iron tu...indah khabar dari rupa, menyakitkan hati kalau guna iron tu, dah simpan, tunggu nak recycle je.

    BalasPadam
  41. Hnphone periuk vacuum 2way sy dh beli semuanye ok di CJ wow Shop.brg pn smpai cepat.xde masalah.no pblem.brg lain xtaula.tp klu kt Go Shop xtaula

    BalasPadam
  42. First time try cj wow shop beli dapur mugen. igt bleh la dpt awal sbb mmg urgent nk guna. dapur lama dh rosak. order 10/12/2017 sampai sekarang barang xsampai2. call customer center banyak kali. alasan diorang barang dah ada kt courier service. diorg hanya blh hantar complaint ke courier service. bg nombor courier service tapi beratus kali call xpernah angkat. tgk tracking last update 12/12/2017 status loading. sampai tgk website diorg pn dh xde dh stok dapur tu. servis sgt teruk. menyesal plk try beli dari sini. ni first & last time beli dari sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. btul tu..sya prefer goshop..sbb 3x sya order brg Cjwow..mmg lmbt smpi hampir 2 mggu...tp 3 brg goshop hntr ke sabah 3 hari bkerja dh smpi

      Padam
    2. goshop mggunakan GDex courier..ok laa cpt smpi..TAPI first time order je dorg bg sms no. waybil utk track..order yg lain xprnah dpt no. track..ssh nk monitor

      Padam
  43. Sy pun... Order coocan multipurpose xdpt dpt smpai skrg... Order dr 4/12/17..
    Bila call, rupanya brg xde stok.. So mntk refund.. Smpai laaa ni refund xdpt dpt... Geram sgt rse..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi kak, nak tanya. Refund ni dah dapat ke?

      Padam
  44. dah beli iron tu..mmg hampeh..x de keluar bnyk wap mcm dlm tv tu..kadang2 je keluar nya ..itu pon sikit jer

    BalasPadam
  45. Tuan puan...,

    Saya peminat tegar tonton go shop. Dah beli banyak barangan. Nampak cam okjer. Saya first time beli naskah Al Quran okjer, beli periuk primada, beli kloken mop semunya ok. Beli 2 set telefon 7"x3, 5"X 2 1/2" nampak cam okjer. Cuma satu barangan jer kukusan Nakada, ari tu sampai bila plug in "tendang" fuse rumah jadi gelap. Tapi minta ganti baru, nampak gunakan macam okjer. Ketentuan.

    BalasPadam
  46. hahah..memang bahaya both homeshopping ni..buat kita terkesima dgn produk dorg..diam x diam dr nov2017-feb2018 hampir 11 produk yg dh sya beli...
    sya kongsi skit ye..
    1.primada microkomputer rm299(blum test lg)
    sbb sya d sabah..brg tu d perak
    2.steam Q iron rm149(blom test lg)
    3.shimono core x blender rm199 x2 (dh pkai mmg terbaek)
    4.strom diamond pan rm129x3 (puas ati laa)
    5.strom gas stove rm189 x2 (puas ati)
    6.shogun wok set rm219 (terbaekkk)
    7.shimono vacuum rm189(xpasti sebab org punya..tolong order)
    8.arini punya order tudung hawa rm139
    rabak duittttttt...total rm2134 mmg bahaya btul..

    tp alhamdulillah setakat ini yg sya beli semua nya ok kecuali 2 brg diatas blom test..mak sya xbrani katanya takut salah guna rosak plk..so puas ati la beli dpt pakai..jgn beli xpkai..


    produk yg best bg sya..Shimono core x blender sbb sya bleh mkn keropok lekor hari2.hehehehe

    skadar berkongsi

    BalasPadam
  47. Tanpa Nama17 Mac, 2018

    Saya sarankan siapa yg baru nk melanggan barangan go shop supaya melupakan hasrat itu jika tidak mahu ditipu. Beli barangan lain, yg sampai rumah barangan lain. Selepas kita pulangkan, tak dapat ganti barang yang kita order. Tolong hentikan keinginan anda membeli barang go shop. Lebih baik cari kat Lazada. Setakat ini tidak mengecewakan. Harga pulak lebih murah DRP go shop. Tak percaya, cuba lagi Google....

    BalasPadam
  48. Mse mule2 setereka steam q iron pang2 tu di siar kt go shop mak sy ade beli,tp baru pakai dalam sebulan dah dy punye pemancut air tu jd lemah.air kuar pon menitik2 je bile di pam.nak beli alat ganti dh tntu x de juai sbp jnis barag pakai buang.sedih sebp barag dh la mahai dari yg jenis biase2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya dan sorang kawan pun maslah sama , air menitik

      Padam
  49. Beli ilo cherry pot set dari cj wowshop..saya dapat set belakang periuk tulis "ilo joy of cooking" bukan "ilo korea"..saya tanya di page tak berjawab, saya call cust service, mereka cakap barang diperbuat dari china, hanya jenama dari korea. saya bagi satu bintang mereka tak siarkan review saya..jadi saya bagi satu bintang dia bahagian soal jawab..lepas berapa hari set tu page dah delete dan digantikan dengan set yang sama dan tiada review sebelum ni..harap cust lain sebelum nak beli baca dulu keburukan nak berurusan dengan cj wowshop.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama lh saya beli ilo set dapat ilo joy juga..

      Padam
    2. Saya beli ilo set Ni pun sama...pemegang periuk, kuali yg bg free tu cepat je longgar. Melekat jugak bila masak...x macam dalam TV. Cepat panas Dan cepat hangit..

      Tak perasan Saya punya pun agaknya ilo joy bukan I'll cherry....Masa beli mmg kotak tulis made in china

      Padam
    3. Adoi..kita berkenan sangat dgn ilo cherry pot tu...nasib baca ni😢

      Padam
  50. Saya pon dah terkena dgn seterika yg tak seperti mana yg diiklankan. Menyusahkan lg ada.akhirnya guna balik seterika lama. Kedua..vacum mortem 2 fungsi..boleh sedut dan boleh blow. Lagi menyesal beli. Dahlah mahal rm200 lebih..bila guns sakit hati. Baru je nak sedut..dah berhenti..panas konon..lepas tu tunggu 1/2jam..baru boleh guna balik. Hari tu beli tudung berbulu2 tepi..bila minta ganti lain tak layan. Phone pon mcm tu..yg go pak nil tu. Terkena air hujan sikit saja...tak berbaloi..dah tsk boleh guna..hantar bslik kot2 boleh repair. Katanya tak boleh..percuma..kos tukar brg hampir rm500. Beli baru rm3 ratus lebih. Last2 buang dlm longkang. Sakit hati.

    BalasPadam
  51. Saya beli telefon oppo A57 , bila barang sampai, kotak elok jaa, excited nak buka kotak phone sekali buka fon tak ada kosong, bila call cjwowshop diorg suruh call pihak oppo, serius kecewa sangat!! First time beli dengan cjwowshop tapi jadi macam ni pulak

    BalasPadam
  52. beli dapur mugen wow shop..hadapi 3 mslh besar..1. tungku licin..letak kuali jdi senget 2. buka api..pemulasnya sngkut..api x boleh slow 3.sebln pakai dapur sebelah kiri x boleh nyala..geram sesangt

    BalasPadam
  53. Semua jenis penipuan,pembohongan , mungkir janji , unsur riba' , tipu daya , mempersona , belainan barang dan semua yg seumpamanya adalah " HARAM " waima dijual kepada org kafir sekalipun.

    Justeru pada itu yang ketagih tegar disarankan....order jangan guna internet website tetapi guna talian talifon dan buatlah bayaran bila barang sampai rumah.

    Apakah KEHEBATAN KITA?
    AKAL....Jawapannya.
    Sini hanya tempat luahan kecil hati kita.
    BARAT telah terkehadapan dalam semua bidang Online termasuk Perbankkan Islam.

    Hanya 1 Sahaja jalan?

    Gunakan pengaruh Politik iaitu
    KERAJAAN SEKARANG untuk tentukan untung nasib penipuan online ini.

    VIRAL kan viral kan
    Jika mahu Undian Kami
    Penuhi HAK KAMI

    Sampaikan walau sepotong ayat

    TOP 5 termasuk PM
    Menteri Komunikasi Multimedia
    Menteri Hal Ehwal Pengguna
    Menteri Di JPM ( Agama )

    Semua orang tidak mahu ditipu termasuk aku. Kami cuma mahu HAK KAMI SAHAJA. Walau agama apapun.
    Sedangkan yang pandai lagi tertipu inikan insan biasa.

    AWAS GDEX....? ALLAH memerhati.

    AWAS ....jual belilah cara benar

    Dari Hamba Allah :

    A.Kamal.....Perlis Sept 2018.

    BalasPadam
  54. Goshop memang best, suka sgt tengok..Telekung Siti Khadijah item pertama saya beli tuk mak. Puas hati mak suka sngt. Kemudian beli lg bengkung ntah apa dah tak ingat, kakak ipar minta belikan..ok..tp last² dia pun tak pakai. Tak kisah lah duit dia suka hati dia la. Pas 2 mak minta beli shimono blender..ok la cuma tak boleh blend byk kali or lama bab over heat. Kena sejukkan baru bole guna balik..last² guna blender biasa..Pas 2 beli Al-Quran telaga biru tuk mak. Ok setakat ini. Akhirnya bila tiba masanya saya beli set periuk shogun..3hari, 7hari, 10hari dan akhirnya sebulan..periuk Shogun tak sampai². Terus p cek no tracking..barang telah d kembalikan..masalahnya brg tak smpi pun d alamat saya dah dkembalikan. sblm ni tak payah cek tggu je sms dr city link brg dah sampai. Kli ni goshop hntar guna GDEX. Aku nak salahkan goshop ke GDEX ni. Tak puas hati aku oder balik, sekali sold out dah..pas 2 aku cari brg lain..shipping unavailable la pulak. Dia tak nak hntar brg lg kat aku..Klu dah gtu aku pun ucap selamat tinggal la kat goshop..bye

    BalasPadam
  55. Saya beli steam iron di go shop. Guna 3 bulan sahaja lps tu air meleleh keluar masa kita tekan booster utk kleuarkan stem tu. Lps drp tu tak keluar dah wap steam. Tak blh guna dah. Ken saya pun beli dpata maslah yg sama, sempat guna 3 bulan saja

    BalasPadam
  56. Blender primada high speed blender yg go shop jual tu OK ke? Cadang nk beli....

    BalasPadam
  57. Saya beli europlus marble cooker cm wow shop..mmg elok sgt pakai..besar..senang sgt nk buat masak2..ilo rainbow set pon ok juga..tak melekat pan dye.tq wow shop..

    BalasPadam
  58. Hallo..siapa boleh beri pndpt tntg food processor multifunctional jenama riino(wow shop)&kissen (go shop)sy keliru ssgt sbb kedua brand ni lbih kurang sama je,tp tk tahu yg na satu lebih brkualiti?kalau anda2 sudah pki kongsi pglmn anda pd sy ya?

    BalasPadam
  59. Tanpa Nama27 Mei, 2019

    Mmg penipu sy bli 16 cubes cabinet brg free gift satu pun x dpt bila call adeke sueuh tggu 21 hari tkr barang lpas tu barang cabinet ni x blh guna raya penipu besar

    BalasPadam
  60. Dilarang lihat jika mudah tergoda. Memang menarik dalam 2 rancangan tu. Banyak item terkini dan efisien.

    BalasPadam
  61. Saya pun terkena jgk cadar ameeli..indah khabar Dr rupa. Cadar yg saya dapat yg satu tu koyak, yg lagi satu tu jahitannya setiap penjuru renggang..hny satu shj yg elok.. bila cll nk tukar x dtg2 ambk. Pastu cll ckp nk mtk duit n nk pulang brg cll byk kali hny janji tggl janji. Sampai skrg ada lg cadar nya tersadai dlm kotak lg tggu utk d ambil n nk tggu pulang duit..Dr bln puasa sampai skrg..geram sgt..dh cll byk kali. Oder baju Bella plk indah khabar Dr rupa..Oder 2 sets satu untuk ibu satu untuk saya tp dpt 1 set. Bl cll batalkan Oder yg lg satu operator tu ckp ok, tp selang 2 mggu sampai lah plk..tp x ambk pun pulang je. Nasib bayar cash. Baju yg 1 set yg d terima pun x memuaskan hati..1 helai koyak bahagian kocek, yg lg satu baru pakai sekali n basuh masuk mesin tetas jahitannya, yg lg satu bahagian tangan plk mcm blh msk dua tangan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak aiii, teruknya servis...apakata buat aduan di tribunal pengguna?

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...